5 to go lansează gama de produse 5 togo + (PLUS) și încheie anul cu 63 de locații

5 togo, cel mai mare lanț de cafenele din România, a lansat de curând gama de produse 5 togo + (PLUS) aceasta luând naștere ca urmare a unui focus grup, realizat în rândul target-ului relevant, și a dorinței clienților de a putea achiziționa preparate cu un gramaj mai mare . Continue reading „5 to go lansează gama de produse 5 togo + (PLUS) și încheie anul cu 63 de locații”

Noi magazine in exclusivitate în Băneasa Shopping City: Under Armour și Nine West

Centrul comercial Băneasa Shopping City, lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, anunță pentru începutul lunii noiembrie extinderea ofertei de shopping prin noi deschideri de magazine ce vor aduce vizitatorilor branduri premium precum The North Face, Under Armour (articole sportive) și Nine West (încălțăminte și accesorii).

Prin diversificarea și îmbunătățirea mixului de chiriași – ce numără aproximativ 280 de magazine* dispuse pe o suprafață totală destinată spațiului de retail de 55.000 mp* – Băneasa Shopping City continuă strategia de diferențiere și de poziționare premium. În ultimele trei luni au fost aduse în premieră pe piața locală și branduri precum Sport Loft și Armani Exchange, iar inaugurarea primului restaurant Taco Bell din România a avut loc chiar în luna octombrie, la parterul centrului comercial.

Astfel, noile deschideri de magazine întregesc oferta de shopping ce conține în prezent 28 de branduri premium care se află în centrul comercial în exclusivitate (în România sau în cadrul unui centru comercial): Chopard, Sport Couture, Chanel, Longchamp, Uterque, Furla, Cerutti 1881, Paul&Shark, Frey Wille, Lancel, Max&Co, Boggi, Caran D’ache, Michael Kors, Armani Jeans, Brooks Brothers, Contessina, Cacharel, Vilebrequin, Napapijri, Gerard Darel, Max Mara Weekend, COS, Montblanc, Superdry, Diesel, Armani Exchange, Sport Loft.

Mai mult decât atât, pentru a completa seria experiențelor exclusiviste oferite constant vizitatorilor săi, Băneasa Shopping City a lansat recent noul Gift Card de cumpărături, powered by MasterCard, oferind clienților săi posibilitatea de a face cumpărături la cele mai înalte standarde de securitate, în peste 280 de magazine. Astfel, Gift Cardul poate fi achiziționat online de pe www.baneasa.ro/giftcard (cu livrare oriunde în țară), de la birourile de informații din centrul comercial sau chiar din aplicația CITY iLOVE, distinsă până acum cu 6 premii naționale și internaționale și care a devenit recent case study pentru Google Europe la categoria platforme de promovare și adopție.

Diversitatea spațiilor comerciale, brandurile aflate în exclusivitate în Băneasa Shopping City, parteneriatele strategice, dezvoltarea platformei de loializare CITY iLOVE, sutele de evenimente-premieră găzduite sau organizate, conceptele unice de campanii și surprizele cu care centrul comercial și-a întâmpinat mereu vizitatorii sunt unele dintre cele mai importante aspecte care diferențiază Băneasa Shopping City de celelalte centre comerciale din București și din țară, oferind experiențe unice și memorabile.