Hai în programul de mentorat în muzică electronică Ballantine’s True Music Futures și poți urca pe scenă la Neversea

Ballantine’s lansează True Music Futures, programul de mentorat prin care susține și promovează noul val de artiști din muzica electronică, oferindu-le șansa de a urca pe scenă la festivalul Neversea 2019. Dacă mixezi sau produci muzică electronică, înscrie-te pe platforma www.ballantines.com/ro-ro/true-music-futures și învață de la mentorii noștri cum să îți crești muzica și cum să crești împreună cu ea.

Ce e Ballantine’s True Music Futures?

Parte din inițiativa globală True Music de a susține artiștii care fac muzică născută din pasiune, nu din compromis, Ballantine’s își lansează primul său program local de mentorat în muzică electronică. Dacă te numeri printre pasionații acestui gen, Ballantine’s creează noi oportunități de dezvoltare și know-how relevant pentru muzica ta. Înainte de înscriere, îți poți exersezi skillurile în DjSuperStore, între 1 și 12 aprilie, prin programare la 0754 546 666. Nu uita, True Music Futures te învață cum să îți fructifici pasiunea pentru șansa de a urca pe scenă la Neversea!

Urmărește manifesto-ul Ballantine’s True Music Futures aici:

Cine sunt mentorii True Music Futures?

GOLAN pregătesc prima sesiune de mentorat pe mixare & producție la noul lor studio, iar timp de 3 zile, te vor ajuta să îți găsești drumul în muzica electronică. Încă de la inceput, GOLAN și-a cultivat un sound unic și ușor de recunoscut, fiecare dintre membrii trupei având un background muzical diferit. Prin mixarea unei game vaste de instrumente live și înregistrate în studio, ei se diferențiază pe scena muzicală locală și internațională, bucurându-se de una dintre cele mai rapide ascensiuni pe scena din România.

DJSUPERSTORE găzduiește a doua sesiune de mentorat Ballantine’s True Music Futures. Mentorii sunt Robert Graur, fondator DjSuperStore și unul dintre cei mai cunoscuți oameni din industrie, și BOg, DJ, producător, ownerul label-ului ATLANT și unul dintre cei mai influenți artiști din noul val de DJi locali. Ei vor vorbi despre tendințe în industria muzicii electronice, de la mixing și performance la producție muzicală și colaborări cu festivaluri, urmate de o poveste de succes cu rezonanță internațională.

SEBASTIAN FERENȚ, Head of Musical Council Neversea, va susține a treia sesiune de mentorat despre gig opportunities. Cum Ballantine’s True Music Futures e despre muzică și pasiune, el va adresa nevoia autentică de a fi relevant pe plaja de muzică electronică locală, cum să faci față provocărilor din industrie, să îți găsești drumul tău și să rămâi pe el oriunde te-ai duce. În plus, ai șansa de a fi selectat să pui muzică la Neversea, unde Ballantine’s este pentru al doilea an consecutiv partener principal pe partea de spirtoase.

Cum te înscrii?

Dacă vrei să faci parte din noul val de artiști de muzică electronică, te așteptăm pe www.ballantines.com/ro-ro/true-music-futures. Înscrie portofoliul tău muzical și un scurt video despre pasiunea ta pentru universul muzicii electronice până pe 22 aprilie, convinge-i pe baieții de la GOLAN că locul tău este în Ballantine’s True Music Futures și poți urca pe scenă la Neversea!

Despre Ballantine’s

Ballantine’s Finest este scotch whisky-ul Numărul 1 în Europa şi Numărul 2 ca volum în lume, cu vânzările anuale de peste 70 de milioane de sticle. În ultimii 10 ani, Ballantine’s a câştigat mai mult de 120 de trofee şi medalii la competiţii internaţionale pentru calitate, ca rezultat al caracterului său bogat şi al echilibrului perfect al gustului. Gama de produse, de la Ballantine’s Finest până la exclusivistul 40 Year Old, este cea mai extensivă gamă din lumea scotch-ului.

Despre Pernod Ricard

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod. Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Lillet, Ballantine’s, ABSOLUT. Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajați, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori-cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

Raspunde

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *