Essilor contribuie la creșterea nivelului de conștientizare pentru o vedere bună, cu ocazia Zilei Mondiale a Vederii

Campanie globală de conștientizare cu privire la legătura puternică dintre îngrijirea ochilor și siguranța rutieră.


• Essilor încurajează oamenii să-și facă un control al vederii, ca prim pas în îngrijirea ochilor
• Prin intermediul opticilor partenere, Essilor pune la dispoziție teste de vedere.


În contextul World Sight Day din acest an, Essilor anunță astăzi desfășurarea unei campanii de promovare în legătură cu importanța unei bune vederi, ca un pilon de rezistență al siguranței rutiere. Această campanie de educare și conștientizare are loc pe data de 11 octombrie.

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, 1,25 milioane de oameni sunt uciși în accidente rutiere, iar peste 50 de milioane sunt răniți în întreaga lume, în fiecare an. În România, 25.300 de persoane şi-au pierdut viaţa în ultimul an şi multe altele au suferit vătămări grave care le vor afecta pe viaţă.

Siguranța rutieră începe cu o vedere bună!

Aceasta reprezintă unul dintre cele mai importante simțuri atunci când trebuie să luăm decizii pe șosea, indiferent că vorbim despre șoferi, bicicliști sau pietoni. Cu toate acestea, gradul de conștientizare a publicului rămâne limitat, ceea ce reprezintă un motiv esențial pentru o vedere necorespunzătoare, slabă în multe regiuni din întreaga lume.

Acesta este motivul pentru care Essilor, în conformitate cu misiunea sa de îmbunătățire a vieții prin îmbunătățirea vederii, a decis să dedice o campanie specifică promovării siguranței rutiere, un aspect problematic al vieții de zi cu zi, în care viziunea slabă are consecințe fatale. Odată cu începerea campaniei globale pe 11 octombrie, grupul urmărește educarea utilizatorilor de drumuri, invitându-i să adopte următoarele trei obiceiuri bune pentru a-și îmbunătăți vederea:

„Verificați-vă vederea în mod frecvent.”
„ Purtați ochelarii potriviți.”
„ Protejați-vă ochii împotriva orbirii.”

În centrul acestei campanii globale se află și relansarea site-ului www.putvisionfirst.com, introdus inițial cu ocazia Zilei Mondiale a Vederii de anul trecut și care va conține acum teste de screening de bază, adaptate pentru dispozitivele mobile la o distanță apropiată de ochi. Site-ul nu este util doar pentru educarea oamenilor cu privire la importanța unei vederi bune asupra siguranței rutiere, ci și pentru testele sale de screening online, care încurajează vizitatorii să facă primul pas spre verificarea vederii lor și să contribuie la creșterea consultațiilor realizate de către profesioniști din domeniul ocular.

„Cu unul din cinci șoferi care conduc fără o corecție adecvată, vederea slabă pe șosea este un factor de risc major și subevaluat pentru siguranța rutieră. Având în vedere derularea din acest an a World Sight Day, campania și acțiunile noastre vizează teste oftalmologice gratuite în opticile partenere din întreaga țară. În urma parteneriatului global încheiat anul trecut cu Federația Internațională de Automobile (FIA), ne concetrăm eforturile într-un domeniu care are impact asupra vieții oamenilor de pretutindeni.”, a declarat Adrian Lungu, Director Tehnic Essilor România.

Campania World Sight Day susținută de Essilor România poate fi urmărită pe Facebook, Instagram și LinkedIn. În paralel, opticile partenere vor oferi informații tuturor persoanelor. De asemenea, contul de Facebook Essilor Romania va avea o linie de chat deschisă pentru persoanele care vor să afle mai multe informații de la specialiștii Essilor. Pe data de 11 octombrie, Essilor pune la dispoziția tuturor, prin intermediul opticilor partenere, acțiuni de screening și teste oftalmologice gratuite.

Lista completă a opticilor din România care s-au alăturat demersului poate fi consultată pe: https://www.varilux.ro/store_locator.

Despre Essilor

Lider mondial în rândul companiilor producătoare de lentile de ochelari, Essilor realizează și comercializează o gamă largă de lentile pentru îmbunătățirea și protejarea vederii. Misiunea companiei este aceea de a îmbunătăți viețile oamenilor prin îmbunătățirea vederii. Pentru a-și îndeplini această misiune, Essilor investește anual peste €200 milioane în cercetare și dezvoltare, angajându-se să aducă pe piață în permanență produse noi, mai eficiente. Mărcile sale reprezentative sunt Varilux®, Crizal®, Transitions®, Eyezen™, Xperio®. De asemenea, Essilor dezvoltă și comercializează echipament, instrumente și servicii pentru profesioniștii din domeniul îngrijirii oculare.

Essilor are 61,000 de angajați în întreaga lume. Produsele sale sunt vândute în peste 100 de țări, iar compania deține 32 de fabrici, 490 de laboratoare și unități de șlefuire a lentilelor, precum și cinci centre de cercetare și dezvoltare în întreaga lume.
Pentru mai multe informații, vă invităm să accesați www.essilor.ro.

Raspunde

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *