Savureaza Craciunul in stil newyorkez la ANA Baking Co.

Cine este ANA Baking Co.?

ANA Baking Co. reprezinta poziționarea upmarket ANA PAN pe o piață mai sofisticată, o poziționare ce concurează direct cu conceptele europene și americane ce se regăsesc pe piața locală. ANA Baking Co. este copilul rebel cu suflu newyorkez al ANA PAN.

Timp de peste un sfert de secol, am explorat brutării celebre, cofetării și cafenele de pe șase continente în căutarea gusturilor creative și a inspirației pentru a dezvolta un concept inovativ căruia să-i oferim un design inedit.

Atmosfera newyorkeză se conturează în shopurile ANA Baking Co. printr-una relaxată și caldă. Rezultatul este un design rustic – industrial, o cafenea-concept în care clientii se simt liberi să fie creativi și inspirați.

Gama de produse este dezvoltată prin reinventarea celor emblematice de cofetărie și patiserie ANA PAN și mai ales prin dezvoltarea segmentelor noi de specialități de cafea și fresh food, gama de mâncare funcțională preparată în shop și în care folosim întotdeauna ingrediente sezoniere. Astfel, ANA Baking Co. aduce laolaltă o varietate delicioasă de produse – dulciuri cosmopolite, patiserie tradițională, fresh food gourmet și cea mai bună pâine din oraș.

Cum arată noul meniu de iarnă ANA Baking Co.?

A devenit deja tradiție ca în fiecare anotimp să dezvoltăm în meniul ANA Baking Co. bunătăți specifice sezonului, toate axate pe mâncare funcțională, cu ingrediente ultra nutritive. Astfel, începând cu luna decembrie am lansat meniul de iarnă, cu preparate specific newyorkeze și ultra nutritive, după rețete interesante, culese de Executive Chef Crowne Plaza Ashlie Dias din călatoriile sale în toată lumea. Pe lângă mixul inedit de condimente, am folosit ingrediente precum cartoful dulce, super salată kale, mult dovleac, măr și desigur, scorțișoară. Astfel, Ashlie împreună cu departamentul de Inovație și cel de Producție al Ana Pan a dezvoltat un meniu special de supe calde, salate energizante, quiche-uri îmbietoare și sandwichuri inedite perfect adaptate sezonului rece.

Sezonul acesta băuturile au beneficiat de o atenție deosebită. Pentru cei ce iubesc cafeaua și ciocolata, am lansat Hot chocolate cu marshmallow și Cinnamon Latte. De asemenea, am dezvoltat o linie de cinci cocktailuri senzaționale inspirate din The Big Apple: New Yorker’s Sour, Broadwayer, Aquavit Manhattan, Adult Hot Chocolate și Mad Monk, băuturi complexe pe bază de Lichior de Mentă, Lichior de Migdale, lichior de alune de pădure, scorțișoară, portocale, toate ingrediente specifice sezonului rece.

 

Pentru ca pe masa de Sărbători cozonacii sunt nelipsiți și pentru că la ANA PAN ne mândrim cu cei mai pufoși și dolofani cozonaci din oraș, oaspeții noștri pot găsi linia completă de cozonaci și produse specifice de Sărbătoare și la ANA Baking Co. Cu multă migală s-au pregătit cei mai pufoși cozonaci frământați cu mult unt și umpluți cu nucă, ciocolată sau cacao, toți creați după rețete pline de tradiție, exact așa cum îi făceau bunicile noastre în copilărie.

Cum a crescut ANA Baking Co. la doi ani de la lansare?

După inaugurarea de acum doi ani a conceptului ANA Baking Co. în spațiul din Calea Dorobanților 134, au urmat în 2016 alte două noi shopuri în Mallurile Plaza și București Mall. Suntem în continuare în căutare de noi spații comerciale atât în București cât și în marile centre urbane din țară, planificând continuare extinderii și în 2017. Investiția într-un spațiu ANA Baking Co. se ridică până la 150.000 EUR pentru spații între 150 și 200 mp, cu o amortizare completă a investiției până în trei ani.

Cu ce ne mândrim la ANA PAN în 2016?

În 2016 am continuat trendul ascendent din 2015 ajungând la o creștere de venituri de 25%.  Am continuat modernizările magazinelor existente ANA PAN inaugurând trei magazine nou renovate care în scurt timp au devenit favoritele oaspeților noștri. La o lună după renovare acestea au înregistrat o creștere de până la 40% în numărul zilnic de clienți. În 2017 dorim să finalizăm modernizările magazinelor existente cât și să continuăm extinderea cu alte două magazine ANA PAN în București și un altul într-un centru urban din zona Transilvaniei.

Suntem mândri că am fost apreciați de Business Magazin ca una dintre cele mai inovatoare companii din România în 2016. Astfel, pentru a veni în întâmpinarea cerințelor clienților noștri de a dezvolta produse inovative, Departamentul de Inovație ANA PAN are ca scop reinventarea produselor consacrate Ana Pan dar și dezvoltarea de noi produse create în mod special pentru a se plia pe feedback-ul clienților noștri.

Continuăm dezvoltarea segmentului de online pentru a oferi clienților noștri opțiunea de a comanda mai ușor și rapid produsele noastre. Astfel, am relansat Eshop-ul www.anapan.ro într-o variantă mult mai prietenoasă și ușor de utilizat. În iarnă am introdus noul concept ANA Kids special creat pentru cei mici. Aici părinții pot găsi dulciuri cu zahăr redus sau înlocuit cu îndulcitori naturali, atât în gama de mini prăjituri de casă până la torturi în decoruri surprinzătoare, de poveste. Suntem dedicați în a crea delicii memorabile, pentru o copilărie veselă și plină de dragoste.

Promitem mai multe surprize în 2017!

ANA Baking Co.

ANA Baking Co. este copilul rebel al Ana Pan. Timp de peste un sfert de secol, am explorat brutării celebre, cofetării și cafenele de pe șase continente în căutarea gusturilor creative și a inspirației pentru designul interior al shop-urilor noastre.

ANA Baking Co. înseamnă o varietate delicioasă de produse – dulciuri cosmopolite, patiserie tradițională, fresh food gourmet și cea mai bună pâine din oraș, toate într-o atmosferă confortabilă, relaxată și creativă, inspirată de orașul nostru cel mai iubit, New York.

 

 

Raspunde

comments

One thought on Savureaza Craciunul in stil newyorkez la ANA Baking Co.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *